Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 476 87D mahle

TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D MAHLE

TX 476 87D TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER MAHLE
mahle TX 476 87D
TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D
TX 476 87D
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TX 476 87D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c]87
Wysokość 1 [mm]24
Wysokość 2 [mm]34,2
Średnica 1 [mm]42
Średnica 2 [mm]33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Długość opakowania [cm]8,7
Szerokość opakowania [cm]6,70
Wysokość opakowania [cm]9,20
Ciężar netto [g]79

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), E T-MODEL (S210), E T-MODEL (S211), E (W210), E (W211) 2.0D-5.5 05.94-

TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D producenta MAHLE

MERCEDES-BENZ

6112000015, 6112000115, 6112000215, 6112000715, 6112030075, 6112030175, 6112030275, 6112030475, 6112030575, 6112031575, 6112031975, 6122000015, 6122030275, 6462001215, A6112000015, A6112000115, A6112000215, A6112030075, A6112030175, A6112030275, A6112030475, A6112030575, A6112031575, A6112031975, A6112000715, A6122000015, A6122030275, A6462001215

JEEP

05080146AA, 5080146AA, 5080146AB

numery OEM:
CHRYSLER      05080146AA
CHRYSLER      05080146AB
CHRYSLER      5080146AA
CHRYSLER      5080146AB
CHRYSLER      K05080146AA
CHRYSLER      K05080146AB
DODGE      5080146 AB
MERCEDES-BENZ      611 200 00 15
MERCEDES-BENZ      611 200 01 15
MERCEDES-BENZ      611 200 02 15
MERCEDES-BENZ      611 200 07 15
MERCEDES-BENZ      611 203 00 75
MERCEDES-BENZ      611 203 01 75
MERCEDES-BENZ      611 203 02 75
MERCEDES-BENZ      611 203 04 75
MERCEDES-BENZ      611 203 05 75
MERCEDES-BENZ      611 203 15 75
MERCEDES-BENZ      611 203 19 75
MERCEDES-BENZ      612 200 00 15
MERCEDES-BENZ      612 203 02 75
MERCEDES-BENZ      646 200 12 15
MERCEDES-BENZ      A611 200 00 15
MERCEDES-BENZ      A611 200 01 15
MERCEDES-BENZ      A611 200 02 15
MERCEDES-BENZ      A611 203 00 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 01 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 04 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 05 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 15 75
MERCEDES-BENZ      A611 203 19 75
MERCEDES-BENZ      A6112000715
MERCEDES-BENZ      A612 200 00 15
MERCEDES-BENZ      A612 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A6462001215
JEEP      05080146AA
JEEP      5080146AA
JEEP      5080146AB

Zastosowanie TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT DB 87C OM611/612 SPRINTER TX 476 87D MAHLE:

Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.