Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 76 88D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 76 88D MAHLE

TX 76 88D Termostat układu chłodzenia MAHLE
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

6.607.88, 6.607.88.399, 70808410, 70808810

numer części:

TX 76 88D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192945887

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 76 88D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: FORD USA PROBE I, KIA BESTA, CERATO, CLARUS, RETONA, SPORTAGE, MAZDA 323 C IV, 323 C V, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S IV, 323 S V 1.3-2.6 01.85-11.06

Termostat układu chłodzenia TX 76 88D ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Termostat układu chłodzenia TX 76 88D producenta MAHLE

MAZDA

022315171, 022315171D, 8AB115171, 8AB515171, 8AB815171, 8ABE15171, 8AG115171, 8AG215171, 8AG315171, 8AG515171, 8AG715171, 8AK115171, 8AN115171, 8AU15171, 8AU115171, 8AU115171A, AB615171, B6H15171, B6H15171A, BP6F15171, BP6F15171A, BPD315171, E5D315171, F20115171, F20115171A, ZZ4015171

KIA

0K71015171, 0K9FC15171, KE5D315171, KE5DE315171

numery OEM:
FORD      1370460
FORD      4109502
FORD      4549539
FORD      XM348575CA
FORD      XM348575DA
FORD      XM348575DB
MAZDA      022315171
MAZDA      022315171D
MAZDA      8AB1-15-171
MAZDA      8AB5-15-171
MAZDA      8AB8-15-171
MAZDA      8ABE-15-171
MAZDA      8AG115171
MAZDA      8AG215171
MAZDA      8AG3-15-171
MAZDA      8AG5-15-171
MAZDA      8AG7-15-171
MAZDA      8AK1-15-171
MAZDA      8AN1-15-171
MAZDA      8AU-15-171
MAZDA      8AU1-15-171
MAZDA      8AU115171A
MAZDA      AB6-15-171
MAZDA      B6H-15-171
MAZDA      B6H-15-171 A
MAZDA      BP6F-15-171
MAZDA      BP6F15171A
MAZDA      BPD3-15-171
MAZDA      E5D3-15-171
MAZDA      F201-15-171
MAZDA      F201-15-171A
MAZDA      ZZ40-15-171
TOYOTA      90916-03070
KIA      0K710-15-171
KIA      0K9FC-15-171
KIA      KE5D3-15-171
KIA      KE5DE3-15-171
FORD USA      1370460
FORD USA      4109502
FORD USA      4549539
FORD USA      XM348575CA
FORD USA      XM348575DA
FORD USA      XM348575DB

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 76 88D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 76 88D MAHLE:

Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.