Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, W 712/54 mann-filter mann+hummel gmbh

Filtr oleju W 712/54 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

W 712/54 Filtr oleju MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
25.01 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (86 ocen)
numer części:

W 712/54

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Wysokość [mm] 93
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,0
nr EAN 4011558731106
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju W 712/54 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr oleju SEAT AROSA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I; VW LUPO I 1.0/1.4 05.97-07.05
numery OEM:
VAG      047 115 561 B
VAG      047 115 561 G

Zastosowanie Filtr oleju W 712/54 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju W 712/54 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-02
 5/5
Lubię kupować w tym sklepie bo jest zawsze duży wybór części zwłaszcza filtrów mann-filter ale także innych dostawców
2021-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-26
 5/5
Marka i jakość wykonania bardzo dobra.
2021-10-07
 5/5
Polecam
2020-04-09
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach
2020-06-09
 5/5
Polecam
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-07
 5/5
Polecam
2020-10-18
 5/5
ok
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-21
 5/5
Bardzo dobry filtr jakości OEM. Tylko Mann i MAHLEKnecht.
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-21
 5/5
Produkt W 75/3 mann-filter zamówiony przez stronę internetową z odbiorem osobistym. Szybka realizacja
2021-05-16
 5/5
Ok
2019-09-25
 5/5
Kupiłem HU 945/3 x w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-20
 5/5
Bardzo szybka dostawa zwłaszcza porównanie ze sklepami konkurencji
2020-02-22
 5/5
Kupiłem W 712/52 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-01-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-04-29
 5/5
Sklep godny polecenia
2020-02-06
 5/5
Filtr W 7052 kupiony i zapłacony elektronicznie, dostawa dzień po wysyłce
2020-02-27
 5/5
Jakość filtra HU 711/51 x odpowiada jego cenie
2021-01-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-02
 5/5
ok
2020-01-13
 5/5
dotyczy tez filtra oleju dobry, jak w opisie
2019-11-22
 5/5
Kupiłem W 712/52 w tym sklepie najlepsza cena na rynku

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.