Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 DI-D (CW8W) (2007.02-2012.11) 140km » 13-0009 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 2.0 Di-d (cw8w) (2007.02-2012.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR

13-0009 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0009
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MG-00172

numer części:

13-0009

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN5907558565256
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DB M112/113 W1
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      000 158 78 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 78 03
SMART      000 158 73 03
SMART      000 158 78 03
SMART      A 000 158 73 03
SMART      A 000 158 78 03
MAYBACH      000 158 73 03
MAYBACH      000 158 78 03
MAYBACH      A 000 158 73 03
MAYBACH      A 000 158 78 03

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.