Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0009 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR

13-0009 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0009
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00172

numer części:

13-0009

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558565256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DB M112/113 W1

Cewka zapłonowa 13-0009 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0009 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0001587303, 0001587803, A0001587303, A0001587803

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      000 158 78 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 73 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 78 03
SMART      000 158 73 03
SMART      000 158 78 03
SMART      A 000 158 73 03
SMART      A 000 158 78 03
MAYBACH      000 158 73 03
MAYBACH      000 158 78 03
MAYBACH      A 000 158 73 03
MAYBACH      A 000 158 78 03

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0009 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.