Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda CX-5 (KF) 2.0 e-SKYACTIV G 165 (2023-???) 165km » 13-0014 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (kf) 2.0 E-skyactiv G 165 (2023-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0014 MAXGEAR

13-0014 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0014
Cewka zapłonowa 13-0014
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

MG-28024

numer części:

13-0014

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN5907558576924
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0014 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FIAT 1,0-1,6 U
numery OEM:
ALFA ROMEO      07646975
ALFA ROMEO      07753777
ALFA ROMEO      115013
ALFA ROMEO      477084200
ALFA ROMEO      7746151
FIAT      07646975
FIAT      07753777
FIAT      115013
FIAT      477084200
FIAT      7746151
LANCIA      07646975
LANCIA      07753777
LANCIA      115013
LANCIA      477084200
LANCIA      7746151
FERRARI      07646975
FERRARI      07753777
FERRARI      115013
FERRARI      477084200
FERRARI      7746151
MASERATI      07646975
MASERATI      07753777
MASERATI      115013
MASERATI      477084200
MASERATI      7746151
zamienniki:
DLB800
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0014 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.