Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0092 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0092 MAXGEAR

13-0092 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0092

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-8048

numer części:

13-0092

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558562439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0092 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FORD FIESTA 1,25 08-

Cewka zapłonowa 13-0092 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0092 producenta MAXGEAR

FORD

1350562, 1459278, 1727629, 1754514, 1823596, 4M5G12029ZA, 4M5G12029ZB, CM5G12029FA, CM5G12029FB, CM5G12029FC

MAZDA

C40118100, C40118100A

VOLVO

30731416, 30731419, 31216444, 31216444AA

numery OEM:
FORD      1350562
FORD      1459278
FORD      1727629
FORD      1754514
FORD      1823 596
FORD      4M5G-12029-ZA
FORD      4M5G-12029-ZB
FORD      CM5G-12029-FA
FORD      CM5G-12029-FB
FORD      CM5G-12029-FC
MAZDA      C401-18-100
MAZDA      C401-18-100A
VOLVO      30731416
VOLVO      30731419
VOLVO      31216444
VOLVO      31216444AA

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0092 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.