Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo FL6 FL 613 (1985-1994) 200km » 13-0187 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 613 (1985-1994) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0187 MAXGEAR

13-0187 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0187
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00243

numer części:

13-0187

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN5902659785633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0187 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA MITSUBISHI COLT 08-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      135 150 01 80
MERCEDES-BENZ      135 150 02 80
MERCEDES-BENZ      A 135 150 01 80
MERCEDES-BENZ      A 135 150 02 80
MITSUBISHI      MN 195 452
MITSUBISHI      MN 195 616
SMART      135 150 01 80
SMART      135 150 02 80
SMART      A 135 150 01 80
SMART      A 135 150 02 80
MAYBACH      135 150 01 80
MAYBACH      135 150 02 80
MAYBACH      A 135 150 01 80
MAYBACH      A 135 150 02 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0187 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.