Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0189 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0189 MAXGEAR

13-0189 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0189
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00245

numer części:

13-0189

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5902659785657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0189 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA NISSAN JUKE/ QASHQAI/ TIIDA 1,6 04-

Cewka zapłonowa 13-0189 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0189 producenta MAXGEAR

NISSAN

224481KT0A, 22448ED000, 22448EN200, 22448EY00A, 22448JA00A, 22448JA00C, 224481HC0A, 224481KT1A

INFINITI

224481KT0A, 22448ED000, 22448EN200, 22448EY00A, 22448JA00A, 22448JA00C, 224481HC0A, 224481KT1A

numery OEM:
NISSAN      22448-1KT0A
NISSAN      22448-ED000
NISSAN      22448-EN200
NISSAN      22448-EY00A
NISSAN      22448-JA00A
NISSAN      22448-JA00C
NISSAN      224481-HC0A
NISSAN      224481-KT1A
INFINITI      22448-1KT0A
INFINITI      22448-ED000
INFINITI      22448-EN200
INFINITI      22448-EY00A
INFINITI      22448-JA00A
INFINITI      22448-JA00C
INFINITI      224481-HC0A
INFINITI      224481-KT1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0189 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.