Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0201 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0201 MAXGEAR

13-0201 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0201
Cewka zapłonowa 13-0201
13-0201
maxgear 13-0201 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 13-0201 maxgear
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-9039

numer części:

13-0201

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364337209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0201 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA BMW E60/61/90/91 2,5/3,0 06-

Cewka zapłonowa 13-0201 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0201 producenta MAXGEAR

CITROËN

597064, 597091, V7562744, V757164380

PEUGEOT

597064, 597091, V7562744, V757164380

BMW

0148594, 1712219, 1712223, 12130148594, 12131712219, 12131712223, 12135A06753, 12137550012, 12137551049, 12137551260, 12137562744, 12137571643, 12137575010, 12137594596, 12137594937, 12137594938, 12138616153, 12138647689, 12138657273, 7550012, 7551049, 7551260, 7562744, 7571643, 7575010, 7594596, 7594937, 7594938, 8616153, 8647689, 8657273

MINI

0148594, 1712219, 1712223, 12130148594, 12131712219, 12131712223, 12135A06753, 12137550012, 12137551049, 12137551260, 12137562744, 12137571643, 12137575010, 12137594596, 12137594937, 12137594938, 12138616153, 12138647689, 12138657273, 7550012, 7551049, 7551260, 7562744, 7571643, 7575010, 7594596, 7594937, 7594938, 8616153, 8647689, 8657273

numery OEM:
BMW      0 148 594
BMW      1 712 219
BMW      1 712 223
BMW      12 13 0 148 594
BMW      12 13 1 712 219
BMW      12 13 1 712 223
BMW      12 13 5 A06 753
BMW      12 13 7 550 012
BMW      12 13 7 551 049
BMW      12 13 7 551 260
BMW      12 13 7 562 744
BMW      12 13 7 571 643
BMW      12 13 7 575 010
BMW      12 13 7 594 596
BMW      12 13 7 594 937
BMW      12 13 7 594 938
BMW      12 13 8 616 153
BMW      12 13 8 647 689
BMW      12 13 8 657 273
BMW      7 550 012
BMW      7 551 049
BMW      7 551 260
BMW      7 562 744
BMW      7 571 643
BMW      7 575 010
BMW      7 594 596
BMW      7 594 937
BMW      7 594 938
BMW      8 616 153
BMW      8 647 689
BMW      8 657 273
CITROËN      5970.64
CITROËN      5970.91
CITROËN      V7562744
CITROËN      V757164380
PEUGEOT      5970.64
PEUGEOT      5970.91
PEUGEOT      V7562744
PEUGEOT      V757164380
MINI      0 148 594
MINI      1 712 219
MINI      1 712 223
MINI      12 13 0 148 594
MINI      12 13 1 712 219
MINI      12 13 1 712 223
MINI      12 13 5 A06 753
MINI      12 13 7 550 012
MINI      12 13 7 551 049
MINI      12 13 7 551 260
MINI      12 13 7 562 744
MINI      12 13 7 571 643
MINI      12 13 7 575 010
MINI      12 13 7 594 596
MINI      12 13 7 594 937
MINI      12 13 7 594 938
MINI      12 13 8 616 153
MINI      12 13 8 647 689
MINI      12 13 8 657 273
MINI      7 550 012
MINI      7 551 049
MINI      7 551 260
MINI      7 562 744
MINI      7 571 643
MINI      7 575 010
MINI      7 594 596
MINI      7 594 937
MINI      7 594 938
MINI      8 616 153
MINI      8 647 689
MINI      8 657 273
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0201 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.