Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0202 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0202 MAXGEAR

13-0202 Cewka zapłonowa MAXGEAR
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MG-9040

numer części:

13-0202

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364337216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0202 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA DB W203/204/211 S203 SPRINTER 06-
numery OEM:
CHRYSLER      68011844 AA
DODGE      68011844 AA
MERCEDES-BENZ      000 150 19 80
MERCEDES-BENZ      000 150 26 80
MERCEDES-BENZ      000 150 27 80
MERCEDES-BENZ      000 272 906 00 60
MERCEDES-BENZ      272 906 00 60
MERCEDES-BENZ      A 000 150 19 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 26 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 27 80
MERCEDES-BENZ      A 000 272 906 00 60
MERCEDES-BENZ      A 272 906 00 60
SMART      000 150 19 80
SMART      000 150 26 80
SMART      000 150 27 80
SMART      000 272 90 60 060
SMART      272 906 00 60
SMART      A 000 150 19 80
SMART      A 000 150 26 80
SMART      A 000 150 27 80
SMART      A 000 272 90 60 060
SMART      A 272 906 00 60
MAYBACH      000 150 19 80
MAYBACH      000 150 26 80
MAYBACH      000 150 27 80
MAYBACH      000 272 90 60 060
MAYBACH      272 906 00 60
MAYBACH      A 000 150 19 80
MAYBACH      A 000 150 26 80
MAYBACH      A 000 150 27 80
MAYBACH      A 000 272 90 60 060
MAYBACH      A 272 906 00 60
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0202 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.