Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo XC70 I Cross Country (295) D5 XC AWD (2002.09-2007.08) 163km » 13-0210 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo Xc70 I Cross Country (295) D5 Xc Awd (2002.09-2007.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0210 MAXGEAR

13-0210 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0210
Cewka zapłonowa 13-0210
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-9048

numer części:

13-0210

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowaz instalacją zapłonową
nr EAN5903364337292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0210 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA RENAULT 1,2 16V 04- CLIO3/MODUS/TW
numery OEM:
NISSAN      22448-00QAF
RENAULT      22440-4659R
RENAULT      82 00 360 911
RENAULT      82 00 713 680
DACIA      22440-4659R
DACIA      82 00 360 911
DACIA      82 00 713 680
INFINITI      22448-00QAF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0210 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.