Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0220 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0220 MAXGEAR

13-0220 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0220
Cewka zapłonowa 13-0220
71.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

MG-9058

numer części:

13-0220

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 5903364355654

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0220 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 3,6 14-
numery OEM:
CHRYSLER      05149168AH
CHRYSLER      05149168AI
CHRYSLER      5149168AH
CHRYSLER      5149168AI
FIAT      K05149168AH
FIAT      K05149168AI
VOLKSWAGEN      7B0 905 715 A
VOLKSWAGEN      7B0 905 715 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0220 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.