Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo F10 F 10/310 (1987-1995) 313km » 130310 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo F10 F 10/310 (1987-1995) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A4 2,0FSI 02- 130310 MAXGEAR

130310 CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A4 2,0FSI 02- MAXGEAR
maxgear 130310
CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A4 2,0FSI 02- 130310
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130310

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A4 2,0FSI 02- 130310 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA AUDI A4 2,0FSI 02-
numery OEM:
AUDI      06D 905 115
AUDI      06D 905 115 A
AUDI      06D 905 115 C
AUDI      06D 905 115 D
AUDI      06D 905 115 F
AUDI      06D 905 115 G
AUDI      06D 905 115 K
AUDI      06E 905 115
AUDI      06E 905 115 A
AUDI      06E 905 115 B
AUDI      06E 905 115 C
AUDI      06E 905 115 D
AUDI      06E 905 115 E
AUDI      06E 905 115 F
PORSCHE      958.602.102.00
VOLKSWAGEN      06D 905 115
VOLKSWAGEN      06D 905 115 A
VOLKSWAGEN      06D 905 115 C
VOLKSWAGEN      06D 905 115 D
VOLKSWAGEN      06D 905 115 F
VOLKSWAGEN      06D 905 115 G
VOLKSWAGEN      06D 905 115 K
VOLKSWAGEN      06E 905 115
VOLKSWAGEN      06E 905 115 A
VOLKSWAGEN      06E 905 115 B
VOLKSWAGEN      06E 905 115 C
VOLKSWAGEN      06E 905 115 D
VOLKSWAGEN      06E 905 115 E
VOLKSWAGEN      06E 905 115 F
VOLKSWAGEN      06E 905 115 G

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A4 2,0FSI 02- 130310 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.