Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) (2013.10-???) 120km » 130313 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iv (rm_) 1.6 I-dtec (re6) (2013.10-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13- 130313 MAXGEAR

130313 CEWKA ZAPŁONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13- MAXGEAR
maxgear 130313
CEWKA ZAPŁONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13- 130313
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130313

producent:

MAXGEAR

dla numeru OE27300 2E000
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13- 130313 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13-
numery OEM:
HYUNDAI      27300-2E000
KIA      27300 2E000
TESLA      CL909

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA KIA CARENS 2,0 GDI 13- 130313 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.