Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) 1.8 4WD (N21W) (1996.06-1999.08) 116km » 130314 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (n1_w, N2_w) 1.8 4wd (n21w) (1996.06-1999.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99 130314 MAXGEAR

130314 CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99 MAXGEAR
maxgear 130314
CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99 130314
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

130314

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowaPodwójna cewka zapłonowa
Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowaPodwójna cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99 130314 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99
numery OEM:
MITSUBISHI      MD152648
MITSUBISHI      MD179787
MITSUBISHI      MD184230
MITSUBISHI      MD313604
MITSUBISHI      MD334558
MITSUBISHI      MD346835
LAND ROVER      ERR4493
LAND ROVER      ERR6269

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI GALANT V 2.0 V6-24/2000 GS 16V 92-99 130314 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.