Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130339 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- 130339 MAXGEAR

130339 CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- MAXGEAR
maxgear 130339
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130339

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowaPodwójna cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- 130339 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04-

CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- 130339 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- 130339 producenta MAXGEAR

JEEP

56029129AA, 56029129AB, 56029129AF, 68060346AA, 68238603AA

CHRYSLER

56029129AA, 56029129AB, 56029129AF, 68060346AA

numery OEM:
CHRYSLER      56029129AA
CHRYSLER      56029129AB
CHRYSLER      56029129AF
CHRYSLER      68060346AA
JEEP      56029129AA
JEEP      56029129AB
JEEP      56029129AF
JEEP      68060346AA
JEEP      68238603AA
TESLA      CL718
zamienniki:
JM5422
brak
JANMOR
DMB2006
brak
LUCAS ELECTRICAL
245387
brak
VALEO
80443
brak
FAE
V33-70-0011
brak
VEMO

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER 300C 5,7 04- 130339 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.