Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A4 B6 (8E2) 2.4 (2001.09-2004.12) 163km » 18-0170 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.4 (2001.09-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu 18-0170 MAXGEAR

18-0170 Korpus termostatu MAXGEAR
maxgear 18-0170
Korpus termostatu 18-0170
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0170

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
Ciężar [kg]0,236
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5907558563214
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu 18-0170 MAXGEAR

OBUDOWA TERMOSTATU BMW E34/36
numery OEM:
BMW      11 53 1 722 531
BMW      11 53 1 722 853
LAND ROVER      1722531

Zastosowanie Korpus termostatu 18-0170 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu 18-0170 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.