Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 18-0207 maxgear

Termostat układu chłodzenia 18-0207 MAXGEAR

18-0207 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0207

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558589580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0207 MAXGEAR

TERMOSTAT FORD DOHC 98C

Termostat układu chłodzenia 18-0207 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Termostat układu chłodzenia 18-0207 producenta MAXGEAR

FORD

1358178, 1119280, 1122497, 1135768, 1217827, 1235840, 1302261, 1312126, 1355790, 1S7G8575AF, 1S7G8575AH, 1S7G8575AG, 1S7G8575AJ, 1S7G8575AK, 1S7G8575AL, 1S7G8575AM, 4L5G8575AA, 4L5G8575AC

numery OEM:
FORD      1 358 178
FORD      1119280
FORD      1122497
FORD      1135768
FORD      1217827
FORD      1235840
FORD      1302261
FORD      1312126
FORD      1355790
FORD      1S7G-8575-AF
FORD      1S7G-8575-AH
FORD      1S7G8575AG
FORD      1S7G8575AJ
FORD      1S7G8575AK
FORD      1S7G8575AL
FORD      1S7G8575AM
FORD      4L5G8575AA
FORD      4L5G8575AC
MAZDA      LF01-15-170
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0207 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0207 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.