Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI quattro (2010.11-2015.04) 204km » 18-0295 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.8 Fsi Quattro (2010.11-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0295 MAXGEAR

18-0295 Zawór wentylujący, zbiornik paliwa MAXGEAR
maxgear 18-0295
Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0295
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

18-0295

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj zaworuZawór odpowietrzający
nr EAN5902659731654

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0295 MAXGEAR

ZAWËR ODPOWIETRZENIA ZBIORNIKA VW 1.4/1.6 03-
numery OEM:
AUDI      6Q0 906 517
AUDI      6QE 906 517
SEAT      6Q0 906 517
SEAT      6QE 906 517
SKODA      6Q0 906 517
SKODA      6QE 906 517
VOLKSWAGEN      6Q0 906 517
VOLKSWAGEN      6QE 906 517
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0295 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0295 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.