Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 18-0756 maxgear

Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 MAXGEAR

18-0756 Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa MAXGEAR
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

18-0756

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy góra
średnica zewnętrzna [mm] 46,9
Średnica wewnętrzna [mm] 38,8
nr EAN 5903364319304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 MAXGEAR

PRZEWËD PALIWA OPEL VECTRA B

Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 producenta MAXGEAR

OPEL

0806092, 0806609, 806092, 806609

numery OEM:
OPEL      08 06 092
OPEL      08 06 609
OPEL      8 06 092
OPEL      8 06 609
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wąż wentylacyjny, zbiornik paliwa 18-0756 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.