Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel VECTRA B Kombi (J96) 2.2 DTI 16V (F35) (2000.09-2003.07) 125km » 19-3680 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Kombi (j96) 2.2 Dti 16v (f35) (2000.09-2003.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-3680 MAXGEAR

19-3680 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-3680
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3680

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Śr. wewn. bębna ham. [mm]280
Śr. zewn. bębna ham. [mm]320
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]69
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]105
Ø rozmieszczenia otworów [mm]170
Ilość otworów5
Średnica otworu centrującego [mm]132
nr EAN5903364361730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-3680 MAXGEAR

B╩BEN HAM. RENAULT T. MASTER 98-
numery OEM:
OPEL      4500099
OPEL      9160399
RENAULT      77 00 302 145
VAUXHALL      4500099
VAUXHALL      9160399
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-3680 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-3680 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.