Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-3705 maxgear

Bęben hamulcowy 19-3705 MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3705

producent:

MAXGEAR

Liczba otworów do mocowania 5
Liczba otworów do mocowania 4
Szerokość [mm] 42,0
Grubość [mm] 61,0
Średnica wewnętrzna [mm] 220,0
średnica zewnętrzna [mm] 261,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 139,7
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 222
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 5,2
Średnica otworu centrującego [mm] 50,1
nr EAN 5903766333274

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-3705 MAXGEAR

B╩BEN HAM. SUZUKI T. VITARA 1,6 88-98

Bęben hamulcowy 19-3705 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Bęben hamulcowy 19-3705 producenta MAXGEAR

SUZUKI

4351160A00

numery OEM:
SUZUKI      43511-60A00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-3705 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-3705 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.