Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-3719 maxgear

BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR

19-3719 BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 MAXGEAR
maxgear 19-3719
BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719
19-3719
maxgear 19-3719 BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-3719

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna
maks. wymiar wykręcania bębna hamulca [mm]272
Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm]77
Liczba otworów6
Średnica otworu centrującego [mm]108
Ø rozmieszczenia otworów [mm]140
Liczba otworów do mocowania2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR

B╩BEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07

BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

MB895470

numery OEM:
MITSUBISHI      MB895470
zamienniki:
36-0297
brak
KAGER
BT-1600
brak
OPTIMAL
7D0673
brak
KAWE
253012
brak
NK
237071
brak
VALEO
8DT 355 302-611
brak
HELLA
MBD371
brak
MINTEX
TA-508C
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o BĘBEN HAM. MITSUBISHI T. L200 2,5 TD 96-07 19-3719 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.