Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 300 EQ Boost (238.483) (2019.06-???) 258km » 21-0285 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E Kabriolet (a238) E 300 Eq Boost (238.483) (2019.06-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sterownik, klimatyzacja 21-0285 MAXGEAR

21-0285 Sterownik, klimatyzacja MAXGEAR
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21-0285

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Natężenie prądu [A]29
Ilość połączeń5
Ciężar [kg]0,180
Ilość żeber58
nr EAN5907558596458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sterownik, klimatyzacja 21-0285 MAXGEAR

STEROWNIK DMUCHAWY BMW E46
numery OEM:
BMW      64 11 6 920 365
BMW      64 11 6 929 486
BMW      64 11 8 364 173
BMW      64 11 8 377 579
BMW      64 11 8 383 835
BMW      64 11 8 385 549

Zastosowanie Sterownik, klimatyzacja 21-0285 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Sterownik, klimatyzacja 21-0285 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.