Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 26-1251 maxgear

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 26-1251 MAXGEAR

26-1251 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MAXGEAR
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

PF-533

numer części:

26-1251

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
nr EAN 5902659765352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 26-1251 MAXGEAR

FILTR PŁYNU WSPOMAGANIA DB
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      000 466 21 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 21 04
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 26-1251 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.