Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1439 maxgear

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1439 MAXGEAR

26-1439 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1439
73.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0002

numer części:

26-1439

producent:

MAXGEAR

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
nr EAN 5903364309671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1439 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW AUDI A6 04-/A8 02-/VW PHAETON 02 KPL Z USZCZELKĽ
numery OEM:
AUDI      09E 325 429
VOLKSWAGEN      09E 325 429
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1439 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1439 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.