Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) (2015.01-???) 136km » 26-1456 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti 4x4 (_76) (2015.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR

26-1456 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1456
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0019

numer części:

26-1456

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentaMERCEDES-BENZ
Jednostka ilościZestaw
Typ skrzyni biegówW7X 700
Typ skrzyni biegówW7N 700
Typ skrzyni biegówW7B 700
Typ skrzyni biegówK7C 1000
Typ skrzyni biegówW7C 700
Typ skrzyni biegówW7C 1000
Typ skrzyni biegów722.9
nr EAN5903364309848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW DB W203/211 KPL Z USZCZELKą
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.