Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1456 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR

26-1456 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1456
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0019

numer części:

26-1456

producent:

MAXGEAR

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ograniczenia producenta MERCEDES-BENZ
Jednostka ilości Zestaw
Typ skrzyni biegów W7X 700
Typ skrzyni biegów W7N 700
Typ skrzyni biegów W7B 700
Typ skrzyni biegów K7C 1000
Typ skrzyni biegów W7C 700
Typ skrzyni biegów W7C 1000
Typ skrzyni biegów 722.9
nr EAN 5903364309848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW DB W203/211 KPL Z USZCZELKą

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

MAYBACH

57, 62

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

2202710380, 2212770195

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      221 277 01 95
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1456 MAXGEAR:

Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.