Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro (2015.04-2018.09) 190km » 26-1457 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tdi Quattro (2015.04-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1457 MAXGEAR

26-1457 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1457
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0020

numer części:

26-1457

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Ograniczenia producentaGETRAG
Jednostka ilościZestaw
Typ skrzyni biegówSPS6 POWERSHIFT
Typ skrzyni biegówDCT470
Typ skrzyni biegówMPS6 POWERSHIFT
Typ skrzyni biegówDCT450
nr EAN5903364309855

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1457 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FORD C-MAX I/C-MAX II/ FOCUS II/FOCUS III
numery OEM:
CITROËN      2267.09
FORD      1 589 089
FORD      1 848 704
FORD      2 035 264
FORD      7M5R-6C631-AD
FORD      7M5R-7G186-AB
FORD      AM7M5R-7H103-AA
MITSUBISHI      2513A040
PEUGEOT      2267.09
VOLVO      31256837
VOLVO      31367964
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1457 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1457 MAXGEAR:

2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.