Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TAUNUS 12M II (11G) 1.2 (1966-1971) 45km » 26-1466 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Taunus 12m Ii (11g) 1.2 (1966-1971) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1466 MAXGEAR

26-1466 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1466
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0029

numer części:

26-1466

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówV4A51/R4A51
Typ skrzyni biegówV5A51/R5A51
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,299
Szerokość opakowania [cm]15
Wysokość opakowania [cm]4,5
nr EAN5903364309947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1466 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW MITSUBISHI L200/PAJERO 2.5DID/3.2DID KPL Z USZCZELKą
numery OEM:
MITSUBISHI      MR528836
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1466 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1466 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.