Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.8 E (1991.09-1994.07) 174km » 26-1485 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.8 E (1991.09-1994.07) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR

26-1485 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1485
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0048

numer części:

26-1485

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]105,4
średnica zewnętrzna [mm]58,0
średnica zewnętrzna [mm]55,5
Ciężar [kg]0,08
nr EAN5903364310134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW DSG A3/TT/OCTAVIA/LEON/CADDY 1,9TDI/2,0TDI/2,0TFSI KPL Z USZCZELKĄ
numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 D
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 305 051 D
VOLKSWAGEN      2E 398 051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 26-1485 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.