Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1666 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 MAXGEAR

26-1666 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1666
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0066

numer części:

26-1666

producent:

MAXGEAR

Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna z automatyczną zmianą przełożeń
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia manualna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ograniczenia producenta VW
Jednostka ilości Zestaw
Typ skrzyni biegów DL501
Typ skrzyni biegów 0B5
Liczba otworów do mocowania 15
nr EAN 5903364358303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW 2,0/3,0TDI/FSI 08- A4/A5/A6/A7/Q5 KPL. Z USZCZELKĄ

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 producenta MAXGEAR

AUDI

0B5325429E

numery OEM:
AUDI      0B5 325 429 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1666 MAXGEAR:

2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.