Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) (2015.06-???) 110km » 26-1667 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti (_76) (2015.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1667 MAXGEAR

26-1667 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1667
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0067

numer części:

26-1667

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentaVW
Jednostka ilościZestaw
Typ skrzyni biegówAG4
Typ skrzyni biegów097
Typ skrzyni biegów096
Typ skrzyni biegów095
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez materiału mocującego
nr EAN5903364358310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1667 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW GOLF 3/PASSAT 88-96/CORRADO KPL Z USZCZELKĽ
numery OEM:
AUDI      095 325 429 D
SEAT      095 325 429 D
SKODA      095 325 429 D
VOLKSWAGEN      095 325 429 D
VOLKSWAGEN      095 398 002
VOLKSWAGEN      095 398 009
VOLKSWAGEN      095 398 425
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1667 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1667 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.