Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T quattro (1997.12-2005.01) 180km » 26-1685 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.8 T Quattro (1997.12-2005.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1685 MAXGEAR

26-1685 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1685
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0085

numer części:

26-1685

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Liczba otworów do mocowania9
Typ skrzyni biegówAF23
Typ skrzyni biegówAF33
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg]0,305
Szerokość opakowania [cm]7,9
Wysokość opakowania [cm]23,3
nr EAN5903364358495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1685 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VOLVO XC70/XC90 02-/V70/V50/S60 00-/S80/S40 04-/C30/C70/OPEL VECTRA C/SIGNUM 2,2-3,2/ESPACE 02-/LAGUNA II
numery OEM:
OPEL      07 03 304
OPEL      07 03 304 kit
OPEL      7 03 304
OPEL      7 03 304 kit
OPEL      93177682
OPEL      93177682 kit
OPEL      V401024
SAAB      5441506
VOLVO      93 177 682
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1685 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1685 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.