Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1696 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1696 MAXGEAR

26-1696 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

26-1696

producent:

MAXGEAR

Długość [mm] 267
Szerokość [mm] 174,0
Wysokość [mm] 56
Ciężar [kg] 0,356

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1696 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW DB SPRINTER 06- 09-/W204/W205/W212/X204 Z USZCZELKĽ
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      220 271 01 80
MERCEDES-BENZ      220 271 01 80 S6
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80
MERCEDES-BENZ      220 271 03 80 S6
MERCEDES-BENZ      221 277 00 00
MERCEDES-BENZ      221 277 00 00 S1
MERCEDES-BENZ      221 277 01 00
MERCEDES-BENZ      221 277 01 00 S1
MERCEDES-BENZ      222 277 00 00
MERCEDES-BENZ      222 277 00 00 S1
MERCEDES-BENZ      222 277 01 00
MERCEDES-BENZ      222 277 01 00 S1
MERCEDES-BENZ      222 277 20 00
MERCEDES-BENZ      222 277 20 00 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1696 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1696 MAXGEAR:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.