Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 27-0331 maxgear

Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 MAXGEAR

27-0331 Pierścień nadajnika impulsów, ABS MAXGEAR
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

27-0331

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619559925

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 MAXGEAR

PIERÎCIEĐ ABS OPEL T. CORSA/TIGRA 1,0-1,6 16V 93-00

Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 producenta MAXGEAR

OPEL

418025, 418051

numery OEM:
OPEL      4 18 025
OPEL      4 18 051
VAUXHALL      418025
VAUXHALL      418051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS 27-0331 MAXGEAR:

T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Boguchwała
2021-11-22
 5/5
działa bez zarzutu
Dawid, Kocoń
2020-04-21
 5/5
Wahałem się przed zakupem 27-0713 producenta to ale wszystko jest w porządku
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Boguchwała
2021-11-22
 5/5
działa bez zarzutu
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Pasuje idealnie działa obsługa szybko i sprawnie polecam

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.