Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Jaguar E-TYPE 2+2 4.2 (Series 1) (1966-1968) 265km » 271426 maxgear
wybrany samochód: 
Jaguar E-type 2+2 4.2 (series 1) (1966-1968) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZAWÓR EGR CITROEN C4 II 2,0HDI 3008/5008 2,0HDI 271426 MAXGEAR

271426 ZAWÓR EGR CITROEN C4 II 2,0HDI 3008/5008 2,0HDI MAXGEAR
maxgear 271426
366.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

271426

producent:

MAXGEAR

Tryb pracyelektryczny
Norma emisji spalinEuro 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZAWÓR EGR CITROEN C4 II 2,0HDI 3008/5008 2,0HDI 271426 MAXGEAR

ZAWËR EGR CITROEN C4 II 2,0HDI 3008/5008 2,0HDI
numery OEM:
CITROËN      0345-G7
CITROËN      345G7
PEUGEOT      0345-G7
PEUGEOT      345G7

Zastosowanie ZAWÓR EGR CITROEN C4 II 2,0HDI 3008/5008 2,0HDI 271426 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.