Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi (2015.01-2018.06) 150km » 27-1516 maxgear
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Tdci (2015.01-2018.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-1516 MAXGEAR

27-1516 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca MAXGEAR
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

27-1516

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyBOSCH/LUCAS
Zestaw pełny
SpecyfikacjaWITH GUIDE PINS
Średnica [mm]10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sworzniem
nr EAN5903364362492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-1516 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. VW DB P. SPRINTER/ TT -06
numery OEM:
AUDI      3D0698470
AUDI      8E0698470
SEAT      3D0698470
SEAT      8E0698470
SKODA      3D0698470
SKODA      8E0698470
VOLKSWAGEN      3D0698470
VOLKSWAGEN      8E0698470
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-1516 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 27-1516 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu