Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi (2002.11-2005.12) 90km » 28-0663 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.9 Dci (2002.11-2005.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14 28-0663 MAXGEAR

28-0663 KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14 MAXGEAR
maxgear 28-0663
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

28-0663

producent:

MAXGEAR

System zamykaniaz kluczem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14 28-0663 MAXGEAR

KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14
numery OEM:
FORD      1 715 043
FORD      9C119K163AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14 28-0663 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOREK WLEWU PALIWA FORD TRANSIT 2,2TDCI 06-14 28-0663 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.