Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 28-1223 maxgear

RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 MAXGEAR

28-1223 RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 MAXGEAR
maxgear 28-1223
196.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

28-1223

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 MAXGEAR

RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05

RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 producenta MAXGEAR

TOYOTA

772010D020, 7720152021

numery OEM:
TOYOTA      77201 0D020
TOYOTA      77201 52021

Zastosowanie RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o RURA WLEWU PALIWA TOYOTA YARIS 1,0/1,3/1,5/1,4D 99-05 28-1223 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.