Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Bmw 3 coupe (E92) 328 i (2006.06-2013.06) 234km » 30-0002 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 328 I (2006.06-2013.06) 234km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 30-0002 MAXGEAR

30-0002 Koło pasowe, wał korbowy MAXGEAR
maxgear 30-0002
293.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11232246511/MG

numer części:

30-0002

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
MateriałGuma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawysprzęglony
Liczba rowków5
nr EAN5907558522754

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 30-0002 MAXGEAR

KOĂşO PASOWE WAĂşU KORBOWEGO BMW
numery OEM:
BMW      1123 2 244 417
BMW      1123 2 245 377
BMW      1123 2 246 511
OPEL      06 14 610
OPEL      06 14 612
OPEL      6 14 610
OPEL      6 14 612
VAUXHALL      90487878
VAUXHALL      90541669

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 30-0002 MAXGEAR w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.