Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0227 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0227 MAXGEAR

32-0227 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0227

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm] 2827/876x2
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558569476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0227 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. FIAT T. DUCATO 02- BĘBNY LE/PR
numery OEM:
CITROËN      4745 V5
FIAT      1329844080
FIAT      1337440080
PEUGEOT      4745 V5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0227 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0227 MAXGEAR:

2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.