Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0352 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0352 MAXGEAR

32-0352 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
 

    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0352

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1693/1140
nr EAN 5907558587616

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0352 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. BMW E46 316-330 LE
numery OEM:
BMW      34 41 1 165 021

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0352 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0352 MAXGEAR:

2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.