Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Szerokość 1 [mm] | 14,2 |
Szerokość 2 [mm] | 15,5 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50,3 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 45,2 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 19 |
nr EAN | 5907558510706 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 33-0404 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4A0598625, 4A0598625A
211405645D, 311405625E, 4A0598625, 4A0598625A, 9000709340, 99905906500
FA15824400
ALFA ROMEO | 11600.21413.03 | |
ALFA ROMEO | 11600.21413.06 | |
ALFA ROMEO | 11900.21408.01 | |
ALFA ROMEO | 510384 | |
ALFA ROMEO | 60521282 | |
ALFA ROMEO | 60523333 | |
AUDI | 4A0 598 625 | |
AUDI | 4A0 598 625 A | |
BMW | 31 21 1 110 115 | |
BMW | 31 21 2 634 103 | |
FIAT | 4096104 | |
FORD | 1565444 | |
FORD | 1583567 | |
FORD | 6485024 | |
FORD | 72GB-1200-AA | |
FORD | 81AB-1238-AA | |
LADA | 2101-3103025 | |
MERCEDES-BENZ | 000 981 59 05 | |
MERCEDES-BENZ | 005 981 71 05 | |
OPEL | 11055109 | |
OPEL | 11070311 | |
OPEL | 3 28 022 | |
OPEL | 3 30 012 | |
OPEL | 7413409 | |
ROVER | CAC 4603 | |
ROVER | GHB 102 | |
ROVER | RTC 3398 | |
SEAT | FA158244.00 | |
SKODA | 969-300291 | |
TALBOT | 0016172400 | |
TALBOT | 9192000 | |
VAUXHALL | 11055109 | |
VAUXHALL | 11070311 | |
VAUXHALL | 3 28 022 | |
VAUXHALL | 3 30 012 | |
VAUXHALL | 7413409 | |
VOLVO | 181585 + 181584 | |
VOLKSWAGEN | 211 405 645 D | |
VOLKSWAGEN | 311 405 625 E | |
VOLKSWAGEN | 4A0 598 625 | |
VOLKSWAGEN | 4A0 598 625 A | |
VOLKSWAGEN | 900 070 9340 | |
VOLKSWAGEN | 999 059 06500 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 33-0404 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 33-0404 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.