Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Szerokość 1 [mm] | 13,9 | |
Szerokość 2 [mm] | 14,2 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 39,9 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 50,3 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17,5 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 29,0 | |
nr EAN | 5907558510805 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 33-0413 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 11600.21408.00 | |
ALFA ROMEO | 11600.21413.03 | |
ALFA ROMEO | 11600.21413.06 | |
ALFA ROMEO | 510384 | |
ALFA ROMEO | 510385 | |
ALFA ROMEO | 60521282 | |
AUDI | 191 598 625 | |
AUDI | 311 498 071 BS | |
AUDI | 6U0 598 625 | |
BMW | 31 21 1 110 115 | |
BMW | 31 21 2 634 104 | |
DAF | 184447 | |
FORD | 1492160 | |
FORD | 1565444 | |
FORD | 527972 | |
FORD | 72GB-1200-AA | |
FORD | 72GB-1215-AA | |
ISUZU | 8-94201-310-0 | |
ISUZU | 9-00093-603-0 | |
ISUZU | 9-00093-604-2 | |
MAZDA | B002-33-075 | |
MERCEDES-BENZ | 005 981 71 05 | |
MERCEDES-BENZ | 006 981 16 05 | |
MITSUBISHI | MB 001836 | |
OPEL | 11054489 | |
OPEL | 11070311 | |
OPEL | 3 28 022 | |
OPEL | 3 30 011 | |
ROVER | CAC 4603 | |
ROVER | GHB 107 | |
SKODA | 969-300171 | |
SKODA | 969-300291 | |
TALBOT | 20339 N | |
TOYOTA | 90366-17010 | |
TOYOTA | 90368-17017 | |
VAUXHALL | 11054489 | |
VAUXHALL | 11070311 | |
VAUXHALL | 3 28 022 | |
VAUXHALL | 3 30 011 | |
VOLVO | 184447 | |
VOLKSWAGEN | 191 598 625 | |
VOLKSWAGEN | 311 405 625 E | |
VOLKSWAGEN | 311 405 645 | |
VOLKSWAGEN | 311 405 645 B | |
VOLKSWAGEN | 311 498 071 BS | |
VOLKSWAGEN | 6U0 501 319 | |
VOLKSWAGEN | 6U0 598 625 | |
VOLKSWAGEN | 969 300 171 | |
HYUNDAI | 51730-11100 | |
HYUNDAI | 51730-11101 | |
KIA | KKY01 33075 | |
KIA | MB002 33075 | |
DAEWOO | 02667886 | |
DAEWOO | 94535209 + 94535210 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 33-0413 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 33-0413 MAXGEAR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.