Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TDI quattro (2015.08-2019.12) 211km » 40-0038 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tdi Quattro (2015.08-2019.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0038 MAXGEAR

40-0038 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 40-0038
Łożyskowanie 40-0038
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0038

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]91,0
Strona zabudowygóra
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,251
nr EAN5907558565898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0038 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW A3 SPORTBACK
numery OEM:
AUDI      1K0 199 313 AQ
AUDI      1K0 199 313 AS
AUDI      1K0 199 868
AUDI      1K0 199 868 A
AUDI      1K0 199 868 C
AUDI      1K0 199 868 P
AUDI      1K0 199 868 Q
SEAT      1K0 199 868
SEAT      1K0 199 868 A
SEAT      1K0 199 868 C
SEAT      1K0 199 868 Q
SKODA      1K0 199 868
SKODA      1K0 199 868 A
SKODA      1K0 199 868 C
SKODA      1K0 199 868 Q
VOLKSWAGEN      1K0 199 313 AQ
VOLKSWAGEN      1K0 199 313 AS
VOLKSWAGEN      1K0 199 868
VOLKSWAGEN      1K0 199 868 A
VOLKSWAGEN      1K0 199 868 C
VOLKSWAGEN      1K0 199 868 P
VOLKSWAGEN      1K0 199 868 Q
VOLKSWAGEN      3C0 199 868 B
VOLKSWAGEN      3C0 199 868 C

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0038 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 40-0038 MAXGEAR:

Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.