Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.7 i.e. (907.B1A) (1992.04-1994.09) 105km » 40-0102 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.7 I.e. (907.b1a) (1992.04-1994.09) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 40-0102 MAXGEAR

40-0102 Poduszka silnika MAXGEAR
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0102

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyz przodu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]1,06
nr EAN5907558595406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0102 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW GOLF 92-9
numery OEM:
SEAT      1H0 199 609 H
SEAT      1H0 199 609 J
VOLKSWAGEN      1H0 199 609 H
VOLKSWAGEN      1H0 199 609 J

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0102 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0102 MAXGEAR:

2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.