Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Daihatsu TAFT 2.5 D 4x4 (F50, F55) (1978.08-1982.08) 61km » 40-0114 maxgear
wybrany samochód: 
Daihatsu Taft 2.5 D 4x4 (f50, F55) (1978.08-1982.08) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0114 MAXGEAR

40-0114 Łożyskowanie MAXGEAR
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0114

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,448
nr EAN5907558596991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0114 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. RENAULT MEGANE
numery OEM:
RENAULT      60 01 543 360
RENAULT      77 00 437 854
RENAULT      82 00 117 837
RENAULT      82 00 171 178

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0114 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 40-0114 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.