Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Honda CR-V IV (RM_) 2.0 AWD (RE5, RM2) (2012.10-???) 155km » 40-0149 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iv (rm_) 2.0 Awd (re5, Rm2) (2012.10-???) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0149 MAXGEAR

40-0149 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 40-0149
Łożyskowanie 40-0149
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

40-0149

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]34
Długość [mm]71
średnica zewnętrzna [mm]36,0
średnica zewnętrzna [mm]50,0
Gwint zewn. [mm]M8 x 1,25
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,08
nr EAN5901619505359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0149 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. BMW E36 L/P
numery OEM:
BMW      22 31 6 771 219
BMW      22 31 6 799 331
BMW      23 71 1 137 817
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0149 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.