Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0314 maxgear

Łożyskowanie 40-0314 MAXGEAR

40-0314 Łożyskowanie MAXGEAR

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0314

dostawca:

MAXGEAR

Długość [mm] 100
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,45
nr EAN 5902659731821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0314 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. CITROEN C3/DS3/207 1,6HDI/1,6T

Łożyskowanie 40-0314 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Łożyskowanie 40-0314 producenta MAXGEAR

CITROËN

180682, 180693, 1806A6, 1806J8

PEUGEOT

180682, 180693, 1806A6, 1806J8

OPEL

3637669

numery OEM:
CITROËN      1806.82
CITROËN      1806.93
CITROËN      1806.A6
CITROËN      1806.J8
OPEL      36 37 669
PEUGEOT      1806.82
PEUGEOT      1806.93
PEUGEOT      1806.A6
PEUGEOT      1806.J8
VAUXHALL      03637669
VAUXHALL      3637669
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0314 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 40-0314 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.