Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Toyota COROLLA sedan (_E21_) 1.8 VVTi Hybrid (ZWE211, MZEA12) (2019.01-???) 98km » 40-0675 maxgear
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Sedan (_e21_) 1.8 Vvti Hybrid (zwe211, Mzea12) (2019.01-???) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06- 40-0675 MAXGEAR

40-0675 PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06- MAXGEAR
maxgear 40-0675
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0675

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyz prawej
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06- 40-0675 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06-
numery OEM:
MAZDA      EG21-39-060F
MAZDA      EG21-39-060G
MAZDA      EG21-39-060H
MAZDA      EG21-39-060J
MAZDA      EG21-39-060K
MAZDA      EG21-39-060L
MAZDA      EG21-39-060M
MAZDA      EG21-39-060N
MAZDA      EG21-39-060P
MAZDA      EG21-39-060S
MAZDA      EG21-39-06Y
MAZDA      EG2139060R

Zastosowanie PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06- 40-0675 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA SIL. MAZDA CX-7 2,3DISI 06- 40-0675 MAXGEAR:

Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.